Kalendář akcí
Červen 2024
5. 6. 2024
Seminář o řešení matematických úloh
Katedra matematiky Přírodovědecké fakulty UJEP zve všechny pedagogy, učitele, ale i studenty středních a vysokých škol ve středu 5. června od 15:00 do 17:00 hodin na “Seminář řešení matematických více méně středoškolských úloh”.
Seminář se uskuteční 5. června od 15:00 do 17:00 hodin v 7. patře Centra přírodovědných a technických oborů (CPTO), Pasteurova 15, Ústí nad Labem, v místnosti 7.06.
Přijďte se radovat ze zajímavé a krásné matematiky.
Pro více informací o semináři se obraťte na RNDr. Martina Kuřila, Ph.D. z katedry matematiky.

Seminář se uskuteční 5. června od 15:00 do 17:00 hodin v 7. patře Centra přírodovědných a technických oborů (CPTO), Pasteurova 15, Ústí nad Labem, v místnosti 7.06.
Setkání se bude věnovat řešení konkrétních matematických úloh a různým možnostem a přístupům k jejich řešení.
Přijďte se radovat ze zajímavé a krásné matematiky.
Pro více informací o semináři se obraťte na RNDr. Martina Kuřila, Ph.D. z katedry matematiky.

6. 6. 2024
Seminář Dobré otázky v EVVO, Čeperka
Akreditovaný seminář Dobré otázky v EVVO v ZŠ Čeperka ve spolupráci s ekocentrem Střevlík
lektorky doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (CPPV PřF UJEP) a Mgr. Jana Modrá (ekocentrum Střevlík).
Pro přihlášení a více informací kontaktujte prosím katerina.jancarikova@ujep.cz, popř. jana.modra@strevlik.cz
lektorky doc. PhDr. Kateřina Jančaříková, Ph.D. (CPPV PřF UJEP) a Mgr. Jana Modrá (ekocentrum Střevlík).
Pro přihlášení a více informací kontaktujte prosím katerina.jancarikova@ujep.cz, popř. jana.modra@strevlik.cz
8. 6. 2024
14. 6. 2024
17. 6. 2024
Formativní hodnocení v praxi
workshop pro (provázející) učitele
14:00- 17:45 (5 VH), CPTO UJEP, aula CP-1.03
lektorka: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. z Pedf UK
seminář je zdarma, nutná předchozí registrace ZDE, kapacita omezena (max. 35 účastníků)
anotace: V rámci workshopu si účastníci vyzkouší návrh kritérií ve skupině a následně formulaci zpětné vazby. Pozornost bude věnována také sebehodnocení a poskytování zpětné vazby formou propustek/exitek, které zlepšují plánování výuky. Všechny aktivity budou reflektovány a zakotveny s ohledem na nejnovější výzkumné poznatky.